کشف ۵۳۰ کیلوگرم تریاک در کهنوج

دادستان شهرستان کهنوج گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی مقدار ۵۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مجید سیمی دادستان شهرستان کهنوج  گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان کهنوج در ادامه برخورد‌های قاطعانه با سوداگران مرگ پس از چندین روز کار اطلاعاتی و پیچیده، باند قاچاق مواد مخدر در شهر کهنوج را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه مورد برخورد قرار دادند که در این راستا، مقدار ۵۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، یک دستگاه خودروی نیسان توقیف و یک نفر از اعضای باند، دستگیر گردید.

او گفت: محموله مواد مخدر به نحو ماهرانه‌ای در یک تانکر حامل سوخت متصل به خودروی نیسان، جاساز شده بود.

دادستان شهرستان کهنوج با تقدیر از تلاش‌های هوشمندانه و مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان کهنوج بیان کرد: مبارزه جدی با پدیده مذموم و شوم قاچاق موادمخدر و به منظور صیانت از جوانان به عنوان سرمایه‌های عظیم میهن اسلامی از اولویت‌های دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی است.

او به قاچاقچیان و سوداگران مرگ هشدار داد و تصریح کرد: نیرو‌های مقتدر اطلاعاتی و انتظامی شهرستان کهنوج کاملا فعالیت‌های سوداگران مرگ در هر نقطه از منطقه را رصد و با اخلالگران و ناامن کنندگان جامعه به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار