رئیس مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری؛

الگوبرداری از باشگاه تئاتر تجربه در قم

زارعی در بازدید از حوزه هنری قم، فعالیت‌های باشگاه تئاتر تجربه را مدلی موفق خواند که می‌توان از آن الگو برداری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،کورش زارعی رئیس مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در بازدید از حوزه هنری قم، با دور جدید فعالیت‌های واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری قم در قالب باشگاه تئاتر تجربه آشنا شد.

در ابتدای این بازدید احمد سلیمانی مسئول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری قم به معرفی کارگروه‌های تخصصی این باشگاه و فعالیت‌های آن‌ها پرداخت و تصریح کرد: این فعالیت حرکتی است که طی یک پروسه و با شکل‌گیری کارگاه اولین تجربه آغاز شده و حالا هنرجویان دوره‌های مختلف آن کارگاه فعالیت باشگاه را در قالب علمی و تخصصی در دست گرفته‌اند و با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی سعی در بالا بردن اطلاعات و مهارت‌های خود و دیگر علاقمندان به فعالیت‌های تئاتر در قم دارند.

در ادامه رئیس مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری ضمن قدردانی از تشکیل باشگاه تئاتر تجربه، گفت: این فعالیت یک جریان بزرگ چه در حوزه آموزش و چه در حوزه فعالیت‌های تخصصی است و مدل قابل توجه و موفقی است که می‌توان از آن الگو برداری کرد.

زارعی همچنین ضمن بازدید از دفتر باشگاه، سالن در اختیار هنرجویان و کارگاه عروسک‌سازی، در کارگاه کارگردانی تئاتر که توسط محمد رضا آزاد در حال برگزاری بود شرکت کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار