تمدید مهلت ثبت اصلاحیه در سامانه مسکن فرهنگیان

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان کرمان از تمدید مهلت ثبت اصلاحیه در سامانه مسکن فرهنگیان تا ۲۰ خردادماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سید قوام رضا میر حسینی معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی مدارس از اسفند ماه ۹۸، برخی همکاران شاغل و بازنشسته از فعال بودن سایت سامانه ثبت نام مسکن فرهنگیان تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ بی اطلاع بوده و متقاضی تمدید سامانه ثبت نام مسکن فرهنگیان برای اصلاح مشخصات خود شده بودند.

او افزود: با مکاتبات صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش، تمهیدات لازم جهت اصلاحیه مشخصات افراد دارای نقص اطلاعات و معترض به نتایج پالایش اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی اتخاذ و در راستای پاسخ به تقاضای همکاران فرهنگی، طی هماهنگی‌های انجام شده با مبادی ذیربط، سامانه profile.medu.ir کارتابل فرهنگیان و maskan.medu.ir سامانه مسکن فرهنگیان از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۹۹ لغایت ۲۰ خردادماه سال جاری فعال شده است.

او تصریح کرد: ضروری است فرهنگیان شاغل و باز نشسته متقاضی دریافت مسکن فرهنگیان برای ویرایش اطلاعات خود در زمان تعیین شده به maskan.medu.ir سایت مسکن فرهنگیان مراجعه کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: مهلت تعیین شده قابل تمدید نیست و پس از انقضاء مهلت اعلام شده، سایت بسته خواهد شد.

میر حسینی گفت: افرادی که شرایط و مشخصات آنان قبلا از سوی وزارت راه و شهرسازی تأیید شده است و فرم امتیاز بندی را تکمیل کرده اند از ورود به سامانه جدا خوداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار