ضدعفونی تمامی حوزه‌های امتحانی آزمون سراسری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر برگزاری امتحانات نهایی و آزمون سراسری با حداکثر مراقبت‌های بهداشتی در استان تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمد ابراهیم الهی تبار صبح امروز سه‌شنبه ۶خرداد در نشستی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان نهاد‌های نظامی و کادر بهداشتی استان تشکیل شد، گفت: آموزش و پرورش لازم است که به خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای حضور در ۱۴۵حوزه امتحانی استان اطلاع‌رسانی و اطمینان بخشی را داشته باشد.

معاون استاندار کرمانشاه از ضدعفونی تمامی حوزه‌های امتحانی با کمک و همراهی دستگاه‌های نظامی و درمانی استان خبر داد و اظهار داشت: می‌طلبد خانواده‌ها نیز آمادگی و آموزش‌های لازم را برای مراقبت بهداشتی به دانش آموزان داشته باشند.

الهی تبار بیان کرد: ضدعفونی مدارس باید به صورت مستمر و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی صورت پذیرد و خانواده‌ها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه طی سخنانی از آمادگی اداره کل آموزش و پرورش استان در جهت برگزاری  امتحانات پایان سال در استان خبر داد و گفت: با توجه به تاکید استاندار محترم در این خصوص و نیز اهمیت موضوع تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

او افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های استان و نیز حمایت‌های مجموعه استانداری مشکل خاصی در خصوص وجود ندارد‌ و آماده برگزاری این فرآیند در موعد مقرر هستیم.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار