آغاز بازگشایی تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از بازگشایی اماکن گردشگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد حسین‌زاده معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاسیسات و مکان‌های گردشگری این استان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی،  فعالیت خود را آغاز کنند.
 
محمد حسین‌زاده با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون همه تأسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل بوده است، افزود: همه تاسیسات و مکان‌های گردشگری این استان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.
 
او بیان کرد: بر اساس تصمیم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با هماهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، رستوران‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و اردوگاه‌های گردشگری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند به مردم خدمات‌دهی کنند.
 
معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌های بازرسی نظارت بر مکان‌های گردشگری همچون گذشته، به صورت شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی بوده و بر این مکان‌ها نظارت می‌کنند.
انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.