ساعت کاری ادارات بوشهر از ۱۷ خرداد تغییر می‌کند

ساعت کاری ادارات استان بوشهر از ۱۷ خرداد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

ساعت کاری ادارات بوشهر از ۱۷ خرداد تغییر می‌کندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بوشهر گفت: طبق مصوبه سال گذشته هیات وزیران برای استان‌های گرمسیر، به منظور صرفه جویی در مصرف برق، ساعت کاری ادارات استان بوشهر از ۱۷ خرداد ماه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

عبدالکریم گراوند  افزود: با توجه به اینکه تغییر ساعت اداری برای صرفه‌جویی در مصرف برق بر اساس مصوبه هیات وزیران است، همه مدیران موظفند بعد از پایان ساعت کاری خود سیستم‌های برق را خاموش کنند در غیر این صورت برق اداراتی که بعد از ساعت اداری خاموش نباشد قطع خواهد شد.

او ادامه داد: فرمانداران استان مسئول نظارت بر حسن اجرای این مصوبه هستند و در این زمینه نهایت دقت و جدیت را به کار گیرند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع دو فقره آتش سوزی در کوهستان‌های دشتستان و تنگستان از عوامل امدادی و عملیاتی که با تلاش شبانه روزی موفق به اطفا حریق شدند، قدردانی کرد و افزود: در شرایط بحرانی، امکانات دستگاه‌های اجرایی باید برای حل مشکلات در اختیار ستاد بحران قرار گیرد.

گراوند با بیان اینکه در زمینه امکانات امدادی در زمان بحران محدودیت‌هایی داریم، بیان کرد: لازم است همه امکانات موجود در استان برای استفاده در زمان بروز بحران‌های مختلف با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران دسته بندی شود تا به موقع مورد استفاده قرار گیرد.

او از ادارات کل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست، خواست برنامه جامع آموزشی را برای حفاظت از منابع طبیعی موجود در استان تدوین کنند و گفت: باید از ظرفیت تمام رسانه‌های مجازی و مکتوب و صدا و سیما برای فرهنگ سازی به منظور استفاده صحیح از سرمایه‌های ملی استفاده شود.

استاندار بوشهر افزود: اداره کل منابع طبیعی اقدام‌های لازم برای بررسی علل و عوامل وقوع حریق‌های اخیر انجام داده و مقصران را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کند.

گراوند با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و انرژی در استان بیان کرد: ادارات استان نقش مهمی در کاهش مصرف آب دارند و استفاده از دستگاه‌های کاهنده مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.