مراسم معرفی دبیر کل سازمان نصر برگزار شد

در مراسم امروز سازمان نصر برات قنبری به عنوان دبیر کل سازمان نصر معرفی و از زحمات دبیر کل قبلی این سازمان تقدیر شد.

مراسم معرفی مدیر کل سازمان نصر برگزار شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسمی که با حضور برخط اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) برگزار شد، برات قنبری به عنوان دبیر کل جدید این سازمان معرفی و از زحمات رسول سرائیان نیز تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مدیریت دوره پنجم این سازمان، حضور شخصیت‌هایی مانند رسول سرائیان و برات قنبری را به عنوان دبیر کل نصر کشور نشان دهنده نقش و جایگاه نصر در کشور، به خصوص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و تأکید کرد که با همت اعضا این جایگاه ارتقاء خواهد یافت.

محمد باقر اثنی عشری با تقدیر از خدمات رسول سرائیان به عنوان دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور افزود: اجرا و ثمربخشی برنامه بیستون به عنوان برنامه راهبردی سازمان یکی از دستاوردهای دوران حضور رسول سرائیان در نصر کشور است که تلاش داریم همچنان از ظرفیت‌های ایشان در مدیریت کلان و راهبری این طرح استفاده کنیم.

محمد باقر اثنی عشری روز سه شنبه ششم خردادماه در حکمی برات قنبری را به عنوان دبیر کل نصر کشور منصوب کرد. وی در این حکم با اشاره به نقش حساس و تعیین کننده فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه کشور تاکید کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان مرکز ثقل حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور نقش مؤثری را در تدوین و تکوین بسیاری از فعالیت‌های گذشته، جاری و به حتم آینده این حوزه ایفا می‌کند.

رئیس نصر کشور همچنین در این حکم با اشاره به سابقه درخشان، تخصص و تعهد دبیر کل جدید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و همچنین رأی اعتماد اعضای شورای مرکزی، از خداوند متعال برای وی یاری خواست.

برات قنبری در سال ۱۳۳۲ در خلخال متولد شد. تحصیلات کارشناسی را در رشته برق دانشگاه شریف گذراند و مدرک فوق‌لیسانس خود را نیز در رشته برق از دانشگاه شریف در سال ۱۳۶۸ اخذ کرد. پس از آن عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران شد. در سال ۱۳۶۰ سرپرست بخش رایانه مرکز تحقیقات مخابرات ایران بود و در همین سال سمت معاون پژوهشی مرکز را نیز بر عهده گرفت. ریاست هیئت مدیره و قائم مقام شرکت مخابرات ایران، عضویت در شورای فناوری اطلاعات، شورای آموزش، تحقیق، فناوری و تولید، شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری مخابرات و شورای تغییر ساختار و خصوصی‌سازی در وزارت پست و تلگراف و تلفن از سوابق اجرایی وی محسوب می‌شود. از دیگر مسئولیت‌های مهم برات قنبری می‌توان به معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی وزارت پست و تلگراف در سال ۱۳۸۲ و معاونت ارتباطات و برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا سال ۱۳۹۶ اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار