ایلهان عمر: عربستان سعودی و اسرائیل با پول بر سیاست‌های آمریکا نفوذ دارند

نماینده مسلمان و دموکرات کنگره آمریکا نسبت به میزان نفوذ ریاض و تل‌آویو بر سیاست‌های دولت فعلی آمریکا هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، ایلهان عمر، نماینده مسلمان کنگره آمریکا از نفوذ گسترده عربستان و رژیم صهیونیستی بر سیاست‌های دولت آمریکا انتقاد کرد و گفت این دو با توسل به پول به دنبال دستیابی به نتایج مطلوب خود هستند.

نماینده دموکرات کنگره آمریکا مصاحبه‌ای با روزنامه ساندی تایمز، به مناسبت انتشار کتاب تازه خود با عنوان «آمریکا آنگونه که به نظر می‌آید: سفر من از پناهندگی تا نمایندگی کنگره» انجام داد. انتشار کتاب عمر احتمالا به افزایش تنش میان نماینده دموکرات ایالت مینه سوتا و حامیان رژیم صهیونیستی منجر شود.

عمر در این مصاحبه گفت: ما می‌دانیم میزان پول و نفوذ و ارتباطی که سعودی‌ها با دولت (ترامپ) دارند، دلیل اصلی بی اثر شدن اقدامات مخربی است، که انجام می‌دهند. این نماینده دموکرات با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نیز نفوذی مشابه ریاض بر دولت واشنگتن دارد، افزود میان سیاست‌های واقعا مخربی که اسرائیل پیشنهاد می‌کند و مواردی که از سوی دولت تائید می‌شود، ارتباط هشدار دهنده‌ای وجود دارد.

عمر در این مصاحبه به انتقاد از کسانی پرداخت که اظهارات او علیه صهیونیست‌ها را به یهودی ستیزی تعبیر می‌کنند و تاکید کرد چرا زمانی که درباره پول‌های خون آلود سعودی و خونریزی‌های آن‌ها صحبت می‌شود هیچ کس آن را اسلام هراسی نمی‌داند.

عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا با انتقاد از اقدامات تروریستی عربستان در حساب توئیتری خود نوشت: عربستان سعودی یک تروریست را برای آموزش از طریق ارتش ما می‌فرستد، اما بیشتر سران ما به عیب پوشی عربستان سعودی مشغول هستند تا حمله دیگری به آمریکا انجام دهد. اگر ایران بود خواستار پاسخگویی می‌شدیم. چرا ما نمی‌توانیم بزرگترین صادرکننده تروریسم در جهان را مجبور به پاسخگویی کنیم؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
سالهاست که اسراعیل و ال سعود با پولهایشان ، کنترل دولت فاسد ، و تروریست امریکا را به کنترل گرفته اند
دشمنی امریکا با ایران ، فقط به درخاست این دو ، دولت خون آشام هست
آخرین اخبار