آئین کلنگ زنی هزار واحد مسکونی مسکن ملی درتبریز

عملیات احداث یک هزار واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قالب طرح ملی مسکن در تبریزآغازشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عصر امروز امروز عملیات احداث یک هزار واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قالب طرح ملی مسکن با حضور مسئولین ستاد اجرایی کشور و استاندار آذربایجانشرقی در تبریز آغاز شد.


محرابیان رئیس هیئت مدیره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این جلسه گفت: حفظ کرامت انسانی در صدر خدمت‌رسانی است و اگر بخواهیم به محرومین خدمت کنیم باید ساختمان‌هایی استاندارد و مستحکم برای این عزیزان احداث کنیم.

 

او افزود: در این طرح بخشی از زمین توسط دولت و بخشی توسط ستاد اجرایی تامین شده است و تلاش داریم زمین‌ها در مکان‌هایی باشد که کرامات انسانی حفظ شود و دنبال گران ساختن نیستیم بلکه سعی داریم با استاندارد‌های کافی این کار انجام شود.


محرابیان خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه خدمات رسانی در سه محور ایجاد اشتغال، محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند و باید گفت که ۳۰ هزار طرح با ۷۲ هزار میلیارد تومان اجرایی شده است که ماحصل این طرح‌ها اشتغال ۳۶۰ هزار نفر خواهد شد.

او همچنین اضافه کرد: جهش تولید یعنی تولید مسکن و ما در توافق با وزارت راه و شهرسازی تعداد ۵۰ هزار واحد را بر عهده گرفته ایم و ۴۰ پروژه از این طرح‌ها در حال شروع شدن است.


در ادامه مراسم محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای جمعیت خاصی مسکن می‌سازد و در عین حال که باید مسکن استاندارد ساخته شود باید در استطاعت و توان مالی این بخش از جمعیت باشد و ما به ستاد اجرایی خیلی امیدوار هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.