در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بارش پراکنده همراه با رعد و برق در برخی استان ها/ هوای تهران گرم‌تر می‌شود

گودرزی گفت: امشب در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و زاگرس بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: امشب در دامنه‌های البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، زنجان، گیلان و مازندران و دامنه‌های زاگرس همچون استان‌های مرکزی، قم، غرب اصفهان و چهار محال و بختیاری رشد ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود، ضمن آنکه در ایلام و کرمانشاه وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک خواهیم داشت.

وی افزود: روز پنج شنبه علاوه بر استان‌های قزوین، البرز، زنجان، گیلان و مازندران، مرکزی، قم، غرب اصفهان و چهار محال بختیاری در مناطق شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده خواهیم داشت.

به گفته گودرزی، طی روز‌های جمعه و شنبه در سواحل شمالی و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سایر مناطق کشور پدیده خاصی نداریم، بیان کرد: بنابر نقشه‌های هواشناسی آسمان اغلب مناطق کشور تا پایان هفته صاف و آرام است.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده برای نوار شرقی کشور به خصوص منطقه زابل گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

 هوای پایتخت گرم‌تر می‌شود

گودرزی با اشاره به اینکه آسمان تهران پدیده خاصی ندارد، بیان کرد: آسمان تهران طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر همراه با وزش باد‌های ملایم دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با بیان اینکه روند دمای هوای گرم تا اوایل هفته آتی ادامه دارد، تصریح کرد: امروز بیشینه دما ۳۶ درجه و کمینه فردا صبح ۲۵ درجه سانتی گراد است و طی روز‌های شنبه و یکشنبه بیشینه دما به ۳۸ درجه سانتی گراد می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار