آتش سوزی ارشاد البرز، از شایعه تا واقعیت+عکس

ساعتی پیش کلیپی به همراه یک متن در فضای مجازی منتشر شد که از آتش‌سوزی در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز واقع در بلوار مطهری خبر می داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دست به دست می شود.

کامبیز بزرگمهر، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به مطرح شدن این شایعه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت: این آتش سوزی در یک زمین موات متعلق به آموزش و پرورش کرج اتفاق افتاده است که در مجاورت با محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز قرار دارد.

او با بیان این که هم اکنون حریق کنترل و اطفا شده است، افزود: هیچ حریقی در محوطه اداره ارشاد ایجاد نشده و هیچ آسیبی به این اداره و تجهیزات آن نرسیده است اما خودروها و تجهیزات آتش نشانی برای دسترسی بهتر به مرکز آتش سوزی در محوطه ارشاد البرز مستقر شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: تنها منبع رسمی و صحیح اخبار، صفحات اختصاصی ادارات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری معتبر است و شهروندان نباید هر صفحه و سایتی را منبع اخبار بدانند.

آتش سوزی ارشاد البرز، از واقعیت تا شایعه+عکس

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.