فعالیت موسسات فرهنگی البرز از امروز مجاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: موسسات فرهنگی هنری با رعایت شیوه نامه فاصله گذاری اجتماعی مصوب می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: موسسات فرهنگی هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند با رعایت شیوه نامه فاصله گذاری اجتماعی مصوب هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی و دستور العمل های بهداشتی از امروز، شنبه ۲۷ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کنند.

او افزود: لازم به ذکر است که اجرای شیوه نامه پیوست تابع ضوابط، مقررات و دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بوده و در صورت صدور اطلاعیه های جدید، اولویت اجرایی با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: صاحبان موسسات فرهنگی جهت اطلاع از شیوه نامه فاصله گذاری اجتماعی مصوب هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی به سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

او همچنین با اشاره به روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان یک سازمان منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه، برقراری ارتباط دوسویه، ارتباط بین مدیران و کارکنان، مردم و مخاطبان سازمان، ارائه پیام های روشن، دقیق و شفاف، برنامه ریزی کاربردی و اقدامات عملی و قابل اجرا ، نقش ارزنده ای در شناخت و هدایت افکار عمومی به سمت اهداف مورد نظر سازمانی دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.