۸ کشته و زخمی در دو حادثه رانندگی در کرمان

‍ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در دو تصادف رانندگی در کرمان که با مداد امروز رخ داد، ۳ نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شدند.

 رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  گفت: دو تصادف بامداد امروز در شهر کرمان، ۸ کشته و مصدوم به جای گذاشتند.

او با بیان اینکه در اولین ساعت هشتم خرداد ماه هم زمان دو مورد تصادف شدید در شهر کرمان رخ داد، افزود: اولین حادثه ساعت ۵۸ دقیقه در خیابان شریعتی (چهارراه کاظمی) رخ داد.

میرزایی بیان داشت: در این حادثه دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و خودرو پراید، به شدت با یک دیگر برخورد کرده بودند که بلافاصله بعد از اعلام این حادثه تیم اطفای حریق و امداد و نجات این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: در این حادثه چهار نفر از سرنشینان این دو خودرو، محبوس شده بودند که آتش‌نشانان نسبت به خروج مصدومان از داخل خودرو اقدام کردند.

 میرزایی با بیان این‌که در همین ساعات، حادثه دیگر‌ی  مبنی بر  تصادف شدید دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و ساینا در محور هفت باغ علوی تیر شماره ۴۸ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اطلاع داده شد، گفت: این حادثه منجر به فوت ۳ نفر و مصدومیت شدید یک نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ شد. 

او زمان اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی را همزمان با حادثه اول اعلام کرد و گفت: دو دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۹ و ۳، بلافاصله در محل حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: به علت شدت حادثه، سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵، در خودرو محبوس شده بودند که از سوی آتش‌نشانان از بین آهن‌پار‌های خودرو خارج شدند.

او بیان داشت: همچنین به همت آتش‌نشانان، اقدامات اولیه برای پیشگیری از حریق احتمالی در هر دو حادثه انجام گرفت.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار