تداوم ساماندهی مشاغل آلاینده در مهاباد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: ۲۸ شغل در فهرست مشاغل آلاینده قرار دارد که تا پایان خرداد به شهرک صنفی منتقل می‌شوند.

محمد جهین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ۲۸ شغل در فهرست مشاغل آلاینده قرار دارد که مکانیکی، نجاری، صافکاری، درب و پنجره سازی، سنگبری، تراشکاری و نقاشی از جمله آن‌ها است.

جهین در خصوص انتقال واحد‌های صنفی آلاینده مهاباد که در شهرک صنفی کاوه دارای زمین و مغازه هستند، افزود: مشاغل آلاینده این شهرستان تا پایان خردادماه فرصت دارند تا واحد‌های صنفی خود را به شهرک صنفی انتقال دهند و افرادی که علی‌رغم داشتن قرارداد در مدت مقرر اقدام به انتقال نکنند قرارداد آنان لغو خواهد شد.

او اضافه کرد: تاکنون بیش از ۴۰ مغازه شامل انواع واحد‌های صنفی آلاینده در شهرک صنفی کاوه مستقر شدند و بقیه مشاغل نیز باید به این شهرک منتقل شوند.

جهین ادامه داد: مشاغل مزاحم دارای پیامدهایی، چون ناامنی، اختلال در رفت‌وآمد، بدمنظره کردن چهره شهر، ایجاد آلودگی‌های صوتی و بصری و اشغال مساحت زیادی از معابر و ایجاد مزاحمت برای رفت و آمد شهروندان هستند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.