پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از درخواست رسیدگی به پروژه‌های بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تا بازار آشفته آهن آلات

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۹ خرداد از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ نهم خرداد در پیام‌رسان‌های شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



سلام. شما امروز خبری درباره ام اس پخش کردید از کانال شش تلویزیون که ام اس دارو مجانی می گیرد. من خانمم از سال ۹۲ ام اس دارد هیچ چیزی مجانی پیدا نکردم یا اطلاع رسانی کم بوده یا دروغ می گویید. چون امروز در بیمارستان سینا آمپول زی تاکسی زدم بیمه را ایراد گرفت ۴۲۰۰۰۰ هزار تومان پول گرفتند. مدارک اش موجود است. فقط برای تزریق


 

سلام خسته نباشید لطفا گزارشی تهیه کنید از فروش ۳۰ درصد سهام عدالت از طریق بانک. بنده امروز به بانک رفتم گفتند اره باید به شعب منتخب بروید و خودشان نمیدانستند که شعب منتخب کجاست؟؟ به چند شعبه دیگه رفتم ولی هیچکدام فرم فروش نداشتند.


 

سلام می خواستم پیگیر ثبت نام کارمندان در سامانه کارمند ایران باشید؟ تا چه زمانی وقت هست؟ و آیا تمدید می شود. خود شخص باید مشخصات ثبت کند یا اداره های مربوط؟ ممنون از کانال خوبتان .


 

سلام. خسته نباشید. گزارشی در مورد پروژه های بنیاد مسکن که در استان کهگیلویه و بویراحمد. شهرستان گچساران امامزاده جعفر ساخته شده که قراربود این 40 واحد به افراد متاهل و مستاجر فاقد خانه واگذار گردد ولی اینها 2 تا خانه دو واحد و400متر زمین به شخص خاصی واگذار کردند.


 

من برای آزادسازی مستقیم انتخاب کردم و شماره شبا رو تغییر دادم الان میزنه در حال بررسی الان رفتم بانک برای سی درصد سهام میگه اسمت تو لیست نیست چون شماره شبا رو تغییر دادی تو رو خدا پیگیری کنید چیکار کنم الان.



با سلام، چرا کسی بر این بازار بسیار آشفته آهن آلات نظارت نمی کند، قیمت آهن داره به طلا نزدیک و نزدیکتر می شود، جناب جهانگیری اینجوری میخواهید که بخش مسکن رونق بگیره؟ لطفا پیگیری نمائید، با تشکر


 

قیمت انواع برنج وارداتی هر کیلو حدود 0/4 دلار است یعنی با دلار 4200 هر کیلویی  1700تومان که ده کیلو می شود 17 هزار تومان
حتی با دلار 17تومانی هم ده کیلو برنج خارجی میشود: 68 هزار تومان با چه منطقی قیمت برنج رو بالا میبرند؟ برنج داخلی چرا باید 3/5 برابر بهترین برنج خارجی باشد؟


 

سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستانه عزیز اگر این گفته شما راست هست صدای کارگران شهرداری کرج را به مسئولین برسانید که خیلی وظیته بدی هست از حقوق بگیر تا  به بالا واز همه جدی تر قرداد ما هست که به هیچی بنده. خواهش می کنم که به مسولین مربوطه صدای مارو برسانید بعد ده سال کار باید مسله یک کارگر تازه وارد حقوق بگیریم این چه عدالتیه.



سلام، درصورتی که اخبار گفته نباید مدارس خوزستان تا۱۷ خرداد باز شوند الان شنبه مدرسه ما گفته باید بیاید و امتحان بدید! میشه رسیدگی کنید، ممنون



سلام سوژه خبری ندارم اما یک درخواستی دارم و اون هم این است که در فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو، قسمتی رو هم قرار بدند که آدم بتواند انصراف بدهد. من کافی نت دارم و تا حالا چندین نفر آمدن و گفتن که ما در هر دو فروش فوق العاده ، ندانسته، ثبت نام کردیم و نمی توانیم که ثبت نام یکی رو حذف کنیم. 


 

سلام ضمن خسته نباشی به اطلاع می رساند حدود دو ماهه فضای سبز محدوده امام علی تقاطع سبلان کوچه سنجری و... آبیاری نمی‌شود به پرسنل فضای سبز هم می گوییم، و می گویند که پیمانکار عوض شده و اقدامی نمی‌کند  چندین مرحله با137  نیز اطلاع داده شده پاک همه چی را ول کردند. خواهشمند است رسیدگی نمایید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار