پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از مشکلات کارگران زغال‌ سنگ کرمان تا گلایه مردم از روش فروش شرکت‌های خودروسازی

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۵ اردیبهشت از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



سلام‌. ما در شهر زرند‌ کرمان در یک شرکت زغالشویی متعلق به یک سرمایه گذار اهل ترکیه کار میکردیم که به دلیل کرونا گرفتن یکی از همکارانمان تعطیلش کردن قرار شد بعد راه بیوفته ولی بعد ۳ ماه امروز کلا اخراجمون کردن کسی هم کاری برای ما انجام نمیده مگر اینکه رسانه ای بشه از شما این خواهش رو دارم که تو رسانه خودتان پخش کنید شاید به فکر جواب دادن به ما کارگران بدبخت بیچاره بیوفتن اگر لازم باشه فیلم هم تهیه میکنم میفرستم.



باسلام ما کارگران زغال سنگ استان کرمانیم که تا امروز 10روز اعتصاب کردیم وهیچ مسولی از طرف استان پیگری نکرده اند خواهشمندیم پیگری بفرمایید تا مشکل این قشر زحمت کش به زودی رفع شود ....کارگران زغال سنگ کرمان



سلام لطفا در مورد سرپرستان خانواده هایی که وام یک میلیون تومانی هنوز واریز نشده پیگیری بفرمایید. با اینکه هنوز یارانه به حساب سرپرست میاد مشکلی در شماره حساب و تلفن سرپرست برای واریز وام وجود نداره. ما به هر دفتر پیشخوان مراجعه میکنیم کسی پاسخگو نیست.



کارکنان سازمان زندانها توسط مجلس شورای اسلامی تصویب وبه تایید شورای نگهبان رسید؛ که پس از برگشت و تایید از سوی شورای نگهبان ؛مجلس شورای اسلامی جهت اجرا به دولت ابلاغ می نماید ؛ اما دولت تامین پرداخت این مصوبه را به کارکنان و پرسنل سازمان زندانها در سال ۱۳۹۱ را موکول به سازمان زندانها با بهره گیری از منابع حاصله از فروش اموال و املاک مازاد بر نیاز سازمان از خود ساقط می نمایدکه متاسفانه سازمان زندانها هم در آن سال به  بهانه های مختلف این حق قانونی پرسنل و کارکنان تحت پوشش را پرداخت نمی نماید و متاسفانه حسب مصوبه صریح قانون نیز در سال ۱۳۹۲ که دولت موظف به تامین اعتبار در این ارتباط و این مصوبه قانونی بود در تصویب بودجه نهایی کشور تامین اعتبار نمی گرددو همچنان تا به امروز این پرسنل که از محرومترین و مظلومترین قشر جامعه بوده و در سخت ترین وخطرناکترین شغل و شرایط در معرض آسیب های ویروسی و انواع بیماریها و آسیب های روحی و روانی خدمت می نمایند از این حق مسلم وقانونی محروم و به عنوان جزیی لاینفک قوه قضاییه درخواست رسیدگی وپیگیری در جهت احقاق حق و بحقه وقانونی اعضا رادارند.



سلام خسته نباشید از معیشت و عدالت زحمتکشان اتوبوس رانی درون شهری بخش خصوصی و بی عدالتی بین دولتی ها و آنها بگویید.



سلام واقعا دفاتر امور مشترکین شلوغ است. این احراز هویت سهام عدالت همش سیستم قعطه است. 



سلام من روش مستقیم سهام عدالت انتخاب کردم حالا پشیمانم نمیشه برگردم چرا دولت این کارا با مردم میکنه اطلاعات درست نمیدن بعد کارشناس میاد حالا یه چیز دیگه میگه ما را گیج کردند.



راجب تیتر امشب شبکه خبر و اعلام روش های فروش شرکت های خودرو ساز دیروز چهارشنبه 24 اردیبهشت

این چه مدل پیش فروش که خودروساز یک سال پول مردم بدون سود مشارکت میگیره بعد ماشین خودشو با قیمت روز میفروشه. دارن برای خودرو وام صفر درصد میگیرن از پول مردم. پول خودشون شامل تورم و ارزش افزوده میشه اما پول مردم باید بمونه دست خودروساز باهاش کاسبی کنه و بعد با همون پول تولید کنه و به قیمت روز بفروشه به مردم  . سر یک سال هم اگر پراید که امروز پنجاه میلیون قیمتشه شد صد میلیون مشتری نتونست تکمیل کنه یا پشیمون شد پولش پس بده.  خوبه دیگه. یه وام بدون بهره از جیب ملت...



سلام. لطفا پیگیر حضور معلمان در مدارس باشید معلمانی که هیچ پناهی ندارند و بیشتر در مدارسی هستیم که از نظر امکانات در وضع بهداشتی و امکانات خوبی قرار ندارند. مطمین باشید مدیران بیشتر مناطق بودجه کافی برای ضدعفونی مدارس دوبار در هفته رو ندارند چرا وزیر محترم با این کار کارشنا سی نشده جان معلمان و دانش آموزان و خانواده های آنان رو به خطر میندازه شما رو به خدا پیگیر باشید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار