ترفع خبر داد؛

واریز روزانه سهم رانندگان اتوبوس‌های خصوصی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اقدامات مدیریت شهری برای حمایت از رانندگان بخش خصوصی را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با اعلام اینکه به منظور حمایت از معیشت رانندگان بخش خصوصی در شرایط سخت اقتصادی موجود، واریز مستقیم سهم آن‌ها بر اساس کارتخوان را آغاز کرده‌ایم، گفت: به موجب این طرح، در صورت درخواست شرکت‌های بخش خصوصی سهم رانندگان اتوبوس‌های خصوصی هر روز به حساب این عزیزان واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام برای اولین بار از زمان فعالیت بخش خصوصی در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت و در جهت حمایت از رانندگان شاغل در این بخش صورت می‌گیرد، تصریح کرد: سهم رانندگان بر مبنای قراردادی که با شرکت‌های خصوصی دارند و از محل درآمد روزانه اتوبوس، هر شب به حساب راننده واریز می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه روال ۱۰ سال گذشته، بر این مبنا بوده که درآمد هر اتوبوس روزانه به حساب شرکت خصوصی مربوطه واریز می‌شد، اما رانندگان، سهم خود را به صورت ماهانه دریافت می‌کردند، خاطرنشان کرد: بر اساس روش جدید که برای اولین بار به طور آزمایشی برای یک شرکت خصوصی به اجرا در آمده است، سهم رانندگان هر شب به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

گفتنی است، این طرح در صورت موفقیت در تمامی شرکت‌های خصوصی قابل اجرا است و درآمد رانندگان شاغل در این شرکت‌ها، هر روز به حساب آن‌ها واریز می‌شود.


بیشتر بخوانید: سرنوشت تحویل ۵۰۰ اتوبوس به شهرداری تهران چه‌شد؟

بیشتر بخوانید: تحقق وعده‌های ۳ گانه اتوبوسرانی در قبال رانندگان بازنشسته

بیشتر بخوانید: افزایش بودجه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی / شیوع کرونا علت خاموش بودن کولر ناوگان بی آر تی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار