بهترین فوتبالیست آسیایی لیگ جزیره انتخاب شد

کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازیکن کره‌ای تیم تاتنهام را به عنوان بهترین بازیکن آسیایی لیگ جزیره انتخاب کردند.

بهترین بازیکن آسیایی لیگ جزیره انتخاب شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) سون هیونگ مین بازیکن کره‌ای تیم تاتنهام در رقابتی نزدیک با هموطن خود پارک جی سونگ ستاره سابق منچستریونایتد عنوان بهترین بازیکن آسیایی لیگ جزیره را از آن خود کرد.

از هفته گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا با معرفی ۱۰ بازیکن از کاربران خود خواست بهترین فوتبالیست آسیایی لیگ جزیره را انتخاب کنند که امروز (پنجشنبه) پس از پایان این نظرسنجی، سون هیونگ مین با کسب ۳۳ درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد. پس از او پارک جی سونگ ستاره سابق منچستریونایتد با ۳۲ درصد آرا در جای دوم قرار گرفت و علی الحسبی دروازه بان عمانی بولتون و ویگان با کسب ۲۶ درصد آرا در جای سوم ایستاد.

در بین گزینه‌های AFC بازیکنانی همچون تیم کیهیل بازیکن استرالیایی لیورپول، شینجی اوکازاکی بازیکن  ژاپنی لسترسیتی، مارک ویدوکا،هری کیول هم وجود داشتند.

نکته جالب توجه در این نظرسنجی این بود که در بین گزینه‌های مطرح شده نام هیچ بازیکن ایرانی وجود نداشت این در حالی است که علیرضا جهانبخش، کریم باقری، آندرانیک تیموریان و اشکان دژاگه بازیکنان ایرانی هستند که سابقه بازی در لیگ جزیره را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار