۴۴ واحد تملیکی بانک‌های عامل استان اردبیل واگذار شده است

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل از واگذاری ۴۴ واحد تملیکی بانک‌های عامل استان اردبیل در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی و سرمایه گذاران، ۲۴ واحد تملک شده در حوزه جهاد کشاورزی و ۱۶ واحد در حوزه صنعت و معدن و ۴ واحد در حوزه خدمات در سال گذشته از طریق اقاله یا مزایده و یا مذاکره به سرمایه گذاران واگذار شده است.

او افزود: واحد مربوط به بانک تجارت، ۷ واحد مربوط به بانک ملی و ه واحد مربوط به بانک صادرات، ۳ واحد مربوط به بانک صنعت و معدن و ۱ واحد نیز از واحد‌های تملک شده بانک‌های رفاه و توسعه تعاون بود.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل با اشاره به اینکه ۲۱ واحد از ۴۴ واحد واگذار شده در حوزه شهرستان اردبیل بود افزود: ۸ واحد از واحد‌های مذکور در حوزه شهرستان مشکین شهر، ۴ واحد در شهرستان گرمی، ۳ واحد در شهرستان‌های پارساباد و نمین و ۲ واحد در شهرستان بیله سوار و ۱ واحد در شهرستان‌های خلخال و کوثر بود.

تقی زاده بیان کرد: با تاکید مقام عالی استان و پیگیری‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری این دفتر هماهنگی‌های لازم را به منظور واگذاری واحد‌های تملک شده در راستای احیای واحد‌های تملک شده و ایجاد اشتغال و همچنینن بازگشت تسهیلات ارایه شده به سیستم بانکی در دستور کار خود داشته و با تشکیل جلسات راسا پیگیر واگذاری واحد‌های تملک شده توسط بانک‌های عامل است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.