تحریم آمریکا، نشانه کار آمدی ناجا و مستاصل شدن شیطان بزرگ است

رئیس پلیس فتا ناجا گفت: سناریو تحریم‌های زنگ زده آمریکا علیه فرمانده نیروی انتظامی و چند مقام ارشد ناجا، نشانه‌ی به بن بست رسیدن این شیطان بزرگ است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار وحید مجید رئیس پلیس سایبری کشور، در خصوص این موضوع اظهار کرد: در فهرستی که روی وب‌سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفت نام هفت نفر از جمله فرمانده ناجا و مقامات ارشد این نیرو وجود دارد.

رئیس پلیس سایبری کشور تصریح کرد: سناریو تحریم‌های زنگ زده آمریکا از همان آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته وغوطه وری در این باتلاق منتهی به شکست همچنان ادامه دارد و نشانگر این واقعیت است که شیطان بزرگ چه قدر در برابر انقلاب اسلامی و همت والای نظامیان آن مستأصل شده و به بن بست رسیده است؛ به همین دلیل می‌توان گفت این تحریم‌ها برای کشور جمهوری اسلامی ایران یک فرصت محسوب می‌شود تا با تدبیر خود با آن به مقابله بپردازد.

وی گفت: ناجا حافظ امنیت پایدار کشور است و دشمن بخوبی این را می‌داند که نقش احساس امنیت رابطه‌ای مستقیم با توسعه و پیشرفت در کشور عزیزمان ایران دارد و اکنون با هدف گرفتن امنیت و انجام این تحریم ظالمانه هم سعی در تحریم امنیت هموطنان درفضای مجازی و مقابله با حملات زیر ساختی به تاسیسات مهم و حیاتی کشور در صدد پیشبرد اهداف شوم و پلید خود می‌باشد.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد:این اقدام سخیف و مغرضانه نشان از نهایت بی خردی دشمنان کشور و کار آمدی بالای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و آرامش مردم ایران و مقابله با اخلال گران است.

وی اظهار کرد: رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از نیروی انتظامی بالاترین ارزش است و از بابت تحریم‌ها به‌هیچ‌وجه نگران نیستیم، هراسی نداریم و خدا را سپاس می‌گوئیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار