تقدیر عاملی از خدمات لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی از خدمات لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی خطاب به علی لاریجانی از زحمات او در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

 مشروح این پیام به شرح ذیل است؛

جناب آقای دکتر علی لاریجانی
سلام علیکم
مجلس شورای اسلامی تجلی اراده مردم و رکن مهم قانونگذاری در کشور است و قانونگذاری مجلس در ایران با پیشاهنگی علمای دین و با هدف نفی سلطه گری و حاکمیت قوانین شرع مقدس با نهضت مشروطه ایجاد شده است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این نهاد مهم در نظام مردم سالاری دینی در جایگاه حقیقی خود یعنی در راس امور قرار گرفت و تبلور اراده ملی شد و به حمدالله مجالس پس از پیروزی انقلاب تلاش‌های زیادی را برای تصویب قوانینی که منجر به گره گشایی از امور و تقویت استقلال کشور باشد داشته‌اند.

مجلس دهم نیز تلاش‌های موثری در برنامه ریزی برای پیشرفت و تقویت استقلال کشور داشت که جا دارد از نمایندگان محترم مردم در این دوره مجلس شورای اسلامی به ویژه هیئت رئیسه محترم و روسای کمیسیون‌های عضو در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکر ویژه داشته باشم.

کمیسیون‌های محترم فرهنگی، آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان و رؤسای محترم آن حضور سازنده و فعال در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورا‌های تخصصی داشتند و نسبت به مسائل اهتمام لازم را مبذول داشتند.

از نکات بارز و قابل توجه این مجلس و دو مجلس پیشتر حضور جنابعالی در جایگاه ریاست قوه مقننه بود که این حضور و تدابیر شما در اداره مجلس شورای اسلامی دلگرم کننده و قوام بخش فضای سازگاری، همدلی، عزت ملی و استقلال کشور بود.

جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های رهبری حکیم خود و به برکت خون شهیدان گرانقدر و جان فشانی‌های ایثارگران و خانواده‌های محترم ایشان مسیر رشد و پیشرفت را طی می‌کند و قطعا وجود مدیران کارآمدی نظیر جنابعالی که از صفات تدین و تعهد برخوردارید در حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود. خاطره روزی را که با شهید و سردار جاودانه قاسم سلیمانی و دکتر فرهاد رهبر، رئیس وقت دانشگاه تهران در خدمت شما بودیم تا برای تاسیس شعبه دانشگاه تهران در لبنان همفکری کنیم، هرگز فراموش نمی‌کنم و در واقع سنخیت بین جنابعالی و سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی در کمک به ارتقاء علم و دانش و حل مناسب مسائل و مشکلات را فراموش نمی‌کنم.

همچنین در این سال‌ها شاهد حضور شما به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی و طی سال گذشته شاهد نقش آفرینی جنابعالی به عنوان نایب رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسات این شورا بودیم و ان شاءالله شاهد استمرار این حضور موثر به عنوان عضو حقیقی در شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهیم بود. اکنون که با حکمت و تدبیر مقام معظم رهبری به جایگاه مشاور امام المسلمین منصوب شده اید، اطمینان دارم که منشاء تدابیر و خدمات بزرگی خواهید بود.

از خدمات شما برادر ارجمند در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی و توفیقات حاصله در این سنگر خدمتگزاری تشکر و قدردانی داشته باشم و دوام توفیقات روزافزون الهی شما را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

سعید رضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار