رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، از افزایش ابتلا ۱۶۱ نفر دیگر به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۱ به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: از این تعداد  ۱۱۱ نفر مربوط به آبادان، ۴۰ نفر خرمشهر و از شادگان ۱۰ نفر گزارش داشتیم.

او مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا را  ۱۴۵۴ نفر برشمرد و افزود: تاکنون در آبادان ۷۲۹ نفر، خرمشهر ۵۲۸ نفر و شادگان ۱۹۷ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: از این ۱۶۱ مورد مثبت جدید ۸۷ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۵۷ نفر، خرمشهر ۲۹ نفر و شادگان نیز یک نفر) که یا در منزل قرنطینه هستند یا به مرکز نفس اعزام شده اند بنابراین در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) تا به امروز ۸۲۴ نفر می باشند.

سلمان زاده  با اشاره به اینکه از کل موارد مثبت ثبت شده ۱۲۹۱ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند ؛ افزود: ۱۰۴ نفر مثبت قطعی نیز هنوز بستری هستند.

او گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته  ۳ مورد مرگ جدید داشتیم که ۲ نفر مربوط به آبادان و ۱ نفر خرمشهر می باشد بنابراین تعداد کل فوت شدگان تاکنون به ۵۹ نفر رسیده است که به تفکیک: (آبادان ۲۳ نفر، خرمشهر ۳۲ نفر و شادگان ۴ نفر) می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.