راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان طی روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکترسلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه بازدید معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور از روند درمان بیماران بستری شده مبتلا به کووید ۱۹ بیمارستان آیت‌الله طالقانی، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان کرونا ویروس به‌زودی بخش مراقبت‌های ویژه دیگری را در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی می‌کنیم.

او افزود: بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با تمام توان و امکانات در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی است و طی دو روز گذشته بخش آی‌سی‌یو جدیدی را در این بیمارستان افتتاح کردیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس طی روز‌های اخیر در محدوده فعالیت این دانشکده به‌زودی بخش مراقبت‌های ویژه دیگری را در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی می‌کنیم.

سلمان‌زاده اضافه کرد: دیروز معاون درمان وزیر بهداشت در بازدید از این بیمارستان قول مساعد در خصوص تجهیز این بخش را دادند و طی روز‌های آینده نیز این بخش راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم با کمبود تجهیزات مواجه نشویم.

او وضعیت شیوع و ابتلا به بیماری را در سطح استان به‌ویژه جنوب غرب خوزستان نگران‌کننده دانست و تصریح کرد: متاسفانه وضعیت خوبی نیست و موارد ابتلا به بیماری رو به افزایش است؛ رفتار مردم نیز با توجه به تذکرات و توصیه‌های پزشکی و درمانی تغییری نمی‌کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: با همه تذکرات و توصیه‌ها در خصوص ماندن در خانه و رعایت فاصله اجتماعی، متاسفانه باز هم در بازار‌ها پر تجمع ظاهر می‌شوند و پشت درب‌های بانک‌ها شاهد شانه به شانه بودن شهروندان هستیم.

سلمان زاده تاکید کرد: کرونا ویروس بسیار مهم و خطرناک است و روز به روز کادر درمانی را خسته‌تر می‌کند و از همه مهم‌تر جان مردم را به خطر می‌اندازد.

او با گلایه از اصناف سطح شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان گفت: متاسفانه روند بازگشایی اصناف اصلا خوب نیست به‌طوری‌که فقط ۴۴ درصد صنوف مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت می‌کنند و این مسئله اصلا خوب نیست.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.