ساکنان شهر جدید سهند منتظر خبر‌های خوش باشند

 مدیرعامل شهر جدید سهند با اشاره به اتمام عملیات ساخت بزرگ‌ترین پل طرح آزادراه تبریز سهند گفت: امیدواریم به‌زودی خبر‌های خوش در ارتباط با آزاد راه تبریز سهند به مردم سهند و تبریز بدهیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، مصطفوی  مدیرعامل شهر جدید سهند در بازدید از آزاد راه تبریز سهند با اشاره به اتمام عملیات ساخت بزرگ‌ترین پل طرح آزادراه تبریز سهند گفت: امیدواریم به‌زودی خبر‌های خوش در ارتباط با آزاد راه تبریز سهند به مردم سهند و تبریز بدهیم و آرزوی دیرینه آنان را جامه عمل بپوشانیم.

 مصطفوی افزود: همان طور که قبلا قول داده بودیم، پل کرجان آزادراه تبریز سهند با تلاش همکاران به اتمام رسید و پل‌های اسنجان و اندیشه هم طبق زمانبندی اعلام شده، هفته‌های آینده به اتمام خواهد رسید و با اتمام این سه پل می‌توان گفت که این آزاد راه نیز در حال تکمیل است.

او با اشاره به این‌که پل کرجانپ بزرگ‌ترین پل آزاد راه تبریزپ سهند محسوب می‌شود، گفت: آزاد راه تبریز سهند هشت پل اصلی و خاص داشت که تنها سه پل کرجان، اسنجان و اندیشه مانع اصلی برای عبور و مرور بودند.

او با اشاره به پیگیری مجدانه استاندار آذربایجان شرقی و نیز نمایندگان استان در مجلس گفت: افتتاح آزاد راه تبریزسهند تحول شگرفی در شهر جدید سهند بوجود خواهد آورد و توسعه هرچه بیشتر آن را سبب خواهد شد، به ویژه اینکه در دو سال اخیر نیز در شهر جدید سهند مهاجرت کاملا معکوس بوده است.

مدیرعامل شهر جدید سهند در مورد مسکن مهر نیز گفت: تمامی مسایل و مشکلات مسکن مهر شهر جدید سهند در دو سال گذشته حل شده و توانسته‌ایم در این مدت سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر را تحویل متقاضیان بدهیم.

او با اشاره به این که پرونده مسکن مهر در شهر جدید سهند تقریبا بسته شده است، گفت: اکنون در پی رفع نواقص‌ها و استاندارد آسانسور‌های مساکن مهر و کیفی سازی محوطه‌ها هستیم که به‌زودی به اتمام می‌رسد.

مصطفوی از برنامه ریزی برای برگزاری جشن اتمام مسکن مهر شهر جدید سهند برای اولین بار در بین شهر‌های جدید کشور خبر داد و گفت: به علت شیوع کرونا این جشن عقب افتاد که طی ماه‌های آینده و در زمان مناسب جشن اتمام مساکن مهر در شهر جدید سهند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار