تقدیر استانداری خراسان‌رضوی از شهرداری برای ساماندهی کارگران

استانداری خراسان‌رضوی از شهرداری برای ساماندهی کارگران تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد یزدان پناه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با تقدیر از اقدام شهرداری مشهد در ساماندهی کارگران ساختمانی گفت: با دستور استاندار محترم، ۱۳ دستگاه اجرایی و نهاد‌های کارگری برای ساماندهی کارگران ساختمانی تفاهم نامه همکاری امضاء می‌کنند.

او در نشست مشترک با معاون خدمات شهری شهرداری مشهد و سایر دستگاه‌های مرتبط با موضوع ساماندهی کارگران ساختمانی افزود: با توجه به اینکه شهرداری مشهد برای ساماندهی کارگران اقدام خوبی انجام داده است امیدورایم با امضا این تفاهم نامه شرایط مناسبی برای کارگران سطح شهر به وجود آید و شاهد رفاه حال این عزیزان و کاهش معضلات اجتماعی در سطح شهر باشیم.

بیشتر بخوانید: نان سفره ی کارگران سرگذر را چه کسی می دهد؟/ پاسکاری مسئولان همچنان ادامه دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: با اقدامات ویژه‌ای که معاونت خدمات شهری در طرح ساماندهی کارگران ساختمانی اجرا کرده، امید است تعداد این کارگران هرروز در محل‌های غیر رسمی کاهش یابد.

به کارگیری ۲ هزار و ۷۰۰ کارگر در پروژه‌های شهرداری

مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد نیز در این جلسه با ارائه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری مشهدبه منظور ساماندهی کارگران ساختمانی گفت: از ابتدای شروع این طرح تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کارگر توسط شهروندان و حدود ۲ هزار و ۲۰۰ کارگر در پروژه‌های شهرداری شامل پروژه ساماندهی کشف رود و فضای سبز ارتفاعات جنوبی به کارگیری شدند.

او افزود: این طرح یکی از طرح‌های کلانی است که برای موفقیت کامل نیاز به همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی دارد.

انتهای پیام// ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.