داورزنی: مطالبات کولاکوویچ پرداخت می‌شود/ لیگ برتر از نیمه شهریور شروع خواهد شد

رئیس فدراسیون والیبال درباره نحوه پرداخت مطالبات کولاکوویچ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال درباره نحوه پرداخت مطالبات کولاکوویچ اظهار داشت: طبق قراردادی که با او داشتیم می‌توانستیم با این مربی تا پایان ماه تسویه کنیم. همه کار‌های تسویه حساب نیز انجام شده و پول آماده است.

داورزنی مطالبات کولاکوویچ پرداخت می‌شود/ لیگ برتر از نیمه شهریور شروع خواهد شد

او افزود: فکر می‌کنم فردا یا پس فردا از طریق سیستم بانکی پول به حساب این مربی واریز خواهد شد یا در نهایت این مبلغ را به شکل نقدی به نماینده این مربی می‌دهیم.

او خاطرنشان کرد: کار تسویه حساب ما با این مربی تمام شده و دغدغه‌ای بابت پرداخت مطالبات او نداریم.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: قرار است در ۱ یا ۲ هفته آینده تصمیم لازم را بگیریم. شاید ترکیب کادرفنی تیم ملی ایرانی ـ خارجی باشد و باید ببینیم به چه جمع بندی می‌رسیم. ممکن است یک مربی ایرانی با مدیر فنی خارجی داشته باشیم و البته طبق منابع مالی که در اختیار داریم، این قضیه را مدیریت خواهیم کرد.

داورزنی درباره این تصمیم گفت: تصمیم داریم اردو‌ها را شروع کنیم. شاید تا پنجم یا ششم فروردین ماه فرصت داشته باشیم و ممکن است خارجی‌ها در اواخر اردیبهشت به ما اضافه شوند و در این فرصتی که در اختیار داریم، سعی می‌کنیم در مسابقات لیگ جهانی شرکت کنیم. فرصتی که مربیان ما خواهند داشت، کم است، اما همانطور که اشاره کردم ما هنوز به جمع‌بندی لازم نرسیده ایم و تصمیم داریم نهایتاً تا یکی - ۲ هفته دیگر به نتیجه برسیم که چه ترکیبی را برای هدایت تیم ملی والیبال انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان بیان کرد: اگر اشتباه نکنم از نیمه شهریور مسابقات لیگ برتر آغاز خواهد شد. البته متقاضی برای حضور در لیگ برتر بسیار زیاد است، اما ما سعی می‌کنیم تعداد تیم‌ها را روی همان ۱۲ تیم حفظ کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
این هم فامیل تو داری مسخره کردی
این همه فامیل
Germany
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
‏در مجموع تست کرونای حدود ۴۳ بازیکن و کادر فوتبال ایران به طور "قطعی" مثبت شده ولی خب از اونجایی که ما بوندسلیگاییم و بدون فوتبال نمیتونیم قطب اقتصاد دنیا باشیم ۵۰ درصد ریه کمتر یا بیشتر برا کسی مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
پرسپولیس پول انتقال سرمربی رو به شهر خودرو نمیده و انتظار داره بازیهای لیگ برگزار بشه تا سریع اعلام بشه قهرمان هستن !!!
آخرین اخبار