تخلف سه میلیارد ریالی اصناف استان سمنان در ماه رمضان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان سمنان گفت: بیش از ۴۰۰ پرونده تخلف صنفی در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مهدی یحیایی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ پرونده تخلف صنفی در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد،گفت: در ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و میوه، طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک اجرا شد که به انجام پنج هزار و ۴۵۰ فقره بازرسی منجر شد.

او افزود: در بازرسی‌های بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها از واحد‌های صنفی استان نظارت بر گروه‌های کالایی پرمصرف به صورت مستمر و روزانه، ۵۰۶ مورد تخلف صنفی ثبت و ۴۰۵ پرونده تخلف تشکیل شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: این تخلفات شامل گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نکردن نرخنامه و فقدان ارائه فاکتور، به ارزش سه میلیارد ریال کشف و جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مهدی یحیایی تصریح کرد: در این مدت ۱۹۰ مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شد که توسط بازرسان و کارشناسان این اداره رسیدگی و بررسی شد.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.