فرماندار لنگرود:

بازگشایی سواحل متناسب با مدیریت شیوع ویروس کرونا خواهد بود

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه بازگشایی سواحل متناسب با مدیریت شیوع ویروس کرونا انجام خواهد شد، گفت: مشکلات عرصه‌های ساحلی و کاهش غریق باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس شفقی فرماندار لنگرود در جلسه ستاد ساماندهی سواحل لنگرود در فرمانداری این شهرستان، گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان و جامعه، بازگشایی سواحل استان  گیلان همزمان با فصل گرما، متناسب با مدیریت شیوع این بیماری خواهد بود.

او با اشاره به آغاز فصل گرما و پیش بینی‌ها مبنی بر ورود گردشگر به شهرستان لنگرود یکی از اهداف اصلی در ساماندهی سواحل را فراهم سازی تسهیلات لازم برای عموم مردم در جهت ایجاد تفریحات سالم عنوان کرد و افزود: مردم در خصوص بهره گیری از سواحل انتظاراتی دارند و لازم است اطلاع رسانی دقیقی از روند رویکرد‌های اتخاذ شده برای استفاده از سواحل در اسرع وقت انجام شود.

شفقی به شیوع ویروس کرونا، بازگشایی سواحل و حضور مردم و گردشگران متأثر از این بیماری اشاره و تأکید کرد: لازم است ضمن توجه به رعایت پروتکل‌های مراقبتی، برنامه ریزی برای بازگشایی و فعالیت طرح‌های سالم سازی دریا با رعایت موارد بهداشتی صورت گیرد.

فرماندار لنگرود همچنین بر لزوم رفع مشکلات موجود در عرصه‌های ساحلی از جمله کاهش شمار غرق شدگان تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از آسیب‌های این بخش باید همه دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته باشند.

او با تأکید بر پرداخت حق حقوق ناجیان غریق، و با بیان اینکه امیدواریم پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود، افزود: خانه کاشانه‌ها در شهرستان لنگرود باید ساماندهی شوند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.