فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: دو سارق که با مجروح ساختن شهروندان از آنان زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،ببب سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت به صورت زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف شهر، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: این سارقان با مجروح کردن چند شهروند اقدام به ربایش اموال شخصی آنان کرده بودند.

سردار ناظری بیان کرد: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی مرکز استان با انجام کار اطلاعاتی و چهره زنی، موفق شدند، ۲ سارق مورد نظر را  که دارای سوابق کیفری نیز بودند، طی عملیاتی شناسایی و دستگیر کنند.

او با اشاره به شناسایی چند مالخر مرتبط با این دو نفر و اعتراف آن‌ها به ۳۵ فقره سرقت، تصریح کرد: این افراد با حضور در نقاط کور و تاریک شهر و با تهدید و مضروب کردن شهروندان با چاقو و قمه دست ساز، اقدام به ربایش تلفن همراه و دیگر اموال شخصی رهگذران می‌کردند که در این رابطه ۲۰ مالباخته به پلیس آگاهی مراجعه و طرح شکایت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به ادامه روند بازجویی از سارقان از شهروندان خواست در صورتی که با تهدید سلاح سرد و یا به هر نحو دیگری مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته اند به پلیس آگاهی مراجعه کنند تا با تکمیل پرونده این سارقان، دستگیری سایر عاملان جرم و معرفی آنان به مراجع قضایی، عاملان خشونت و ترویج ناامنی به اشد مجازات برسند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار