مرجع تقلید شیعیان مطرح کرد؛

پلیس الگوی وحدت آفرین در جامعه/اعتماد مردم پشتوانه امنیت اجتماعی

آیت الله علوی گرگانی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم گفت: اعتماد مردم بهترین پشتوانه در برقراری و ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله العظمی سید محمد علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه رضایت مردم شاخص عملکرد دو سمت یک نهاد است گفت: خداوند هم رضایت خودش را در رضایت مردم قرار داده است.

او به آیه شریفه " یا ایها الذین آمنوا اتقوالله و کونوا مع الصابرین" اشاره و بر داشتن تقوا و صداقت تاکید و تصریح کرد: باید همیشه مردم دار باشند و از ایجاد تفرقه بپرهیزند چرا که تفرقه باعث تضعیف جامعه می‌شود.

آیت الله العظمی علوی گرگانی بر لزوم ایجاد وحدت در جامعه تاکید و عنوان کرد: صداقت داشتن مسئولان باعث ایجاد وحدت در جامعه می‌شود و مردم را به اسلام و انقلاب دلگرم‌تر می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان به نقش پلیس در ایجاد وحدت و صداقت در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: خدمت به مردم یکی از راهکار‌های ایجاد وحدت در جامعه است که باعث می‌شود مردم جامعه از شما پشتیبانی کنند، جلب مشارکت بیشتر مردم با رضایتمندی از عملکرد شما به وجود می‌آید و باعث می‌شود مردم در برقراری امنیت به شما کمک کنند.

آیت الله العظمی علوی گرگانی با اشاره به اینکه پلیس الگوی وحدت آفرین در جامعه است، گفت: اعتماد مردم بهترین پشتوانه در برقراری و ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه است.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: توسعه تعاملات بین دستگاهی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی باعث ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش ضریب امنیتی در استان است.

او به نقش مردم در پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های انتظامی اشاره و بیان کرد: مردم بهترین سرمایه اجتماعی ما هستند، بنابراین ارتباط هدفمند و موثر با اقشار اجتماعی نقش مهمی در پوشش خلاء‌های انتظامی و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه بایستی پلیسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم، افزود: استان قم با دیگر استان‌ها متفاوت است بنابراین باید پلیس این استان نیز از روحیه معنوی بالاتری نسبت به سایر استان‌ها برخوردار باشد.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.