امام جمعه شهرستان کازرون خبر داد؛

برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) در کازرون/ نباید بگذاریم شخصیت امام، بایگانی شود

امام جمعه شهرستان کازرون، برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان کازرون را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام صباحی امام جمعه شهرستان کازرون امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره)، ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه چهاردهم خردادماه در مصلی جمعه شهرستان کازرون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

او ادامه داد: برپایی موکب در سطح شهر، تلاوت قرآن، نذورات، مداحی و سخنرانی از جمله برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان کازرون است.

امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه افکار امام به عنوان افکار نظام اسلامی است، افزود: ادامه دادن راه امام به عنوان دغدغه اصلی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام صباحی بیان کرد: افکار امام خمینی (ره) به قشر خاصی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه جامعه است و در اختیار همه گروه‌های سیاسی و احزاب و حتی به فراتر از کشور ایران اسلامی متعلق است.

او با بیان اینکه دشمن در تلاش برای فراموشی امام و و راه او است، ادامه داد: نباید بگذاریم دشمن به اهدافش برسد و شخصیت امام یک شخصیت بایگانی شود.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: برای گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره)، فضاسازی شهر به وسیله اصناف و ادارات و فراخوان‌هایی در خبرگزاری ها، فضای مجازی و کانال‌های خبری انجام شود.

او، از همه اقشار جامعه و شهرستان برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (س) دعوت کرد و افزود: با حضور در این مراسم نام، یاد و افکار امام خمینی (ره) را زنده نگه داریم.

در این نشست برخی مسئولان شهرستان کازرون از جمله سرهنگ افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، علی اکبر عارف معاون دانشجویی فرهنگی واحد کازرون و جمشیدی رئیس آموزش و پرورش حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار