دستگاه رادیولوژی دندانپزشکی تأمین اجتماعی دامغان آماده نصب است

سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی دامغان بابیان اینکه ۱۹۰ هزار ویزیت دندانپزشکی در این درمانگاه ارائه‌شد، گفت: دستگاه رادیولوژی دیجیتال دندانپزشکی این درمانگاه آماده نصب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا مسعودیان سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی دامغان بابیان اینکه دستگاه رادیولوژی دیجیتال واحد دندانپزشکی این درمانگاه خریداری‌شده و آماده نصب است، گفت: برای این دستگاه ۸۲۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

او ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۹۰ هزار دامغانی در درمانگاه تأمین اجتماعی این شهر ویزیت شدند، افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۷۰۰ خدمت دندانپزشکی به مراجعه کنندگان ارائه‌شده است.

سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی دامغان بابیان اینکه سال گذشته مراجعه‌کنندگان این درمانگاه پانصد و هفتاد هزار قلم دارو دریافت کردند، ابراز داشت: این تعداد دارو برای ۱۷۸ هزار نسخه به بیماران داده‌شده است.

مسعودیان بابیان اینکه کیوسک نوبت‌دهی برای کاهش مدت زمان انتظار بیماران راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: علاوه بر این خدمات سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ ویزیت مامایی و ۹ هزار و ۷۰۰ مورد رادیوگرافی در این درمانگاه انجام و بیماران از خدمات لازم بهره‌مند شدند.

او افزود: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا اقداماتی نظیر ضدعفونی کردن مستمر درمانگاه و توزیع وسایل حفاظت فردی در سطح کارکنان انجام و اقدامات اولیه تشخیصی برای مراجعه‌کنندگان نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای توسعه بیمارستان ها و کلینیک های تامین اجتماعی و خرید تجهیزات درمانی جدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
دستگاه رادیولوژی تک دندانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
دستگاه سونوگرافی نصب کنید
آخرین اخبار