نگهداری ۸۰ سالمند با هویت مجهول در خانه بزرگان گرمسار

رئیس اداره بهزیستی گرمسار با اشاره به نگهداری ۸۰ سالمند با هویت مجهول در خانه بزرگان این شهرستان گفت: ماهانه ۷۸ میلیون تومان یارانه دولتی برای این سالمندان پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی گرمسار ضمن بیان اینکه ۸۰ سالمند با هویت مجهول در مرکز نگهداری خانه بزرگان گرمسار نگهداری می‌شود، اظهار داشت: ماهانه ۷۸ میلیون تومان یارانه دولتی برای این سالمندان پرداخت می‌شود.

او با اشاره به اینکه برای هر سالمند مجهول هویت یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود، افزود: در شهرستان گرمسار یک مرکز شبانه‌روزی سالمندی و یک مرکز روزانه مخصوص بانوان سالمند مشغول به فعالیت است.

رئیس اداره بهزیستی گرمسار با تأکید بر اینکه برای هر سالمندان بی‌بضاعت نیز ۵۸۰ هزار تومان یارانه پرداخت می‌شود، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر احتمال زیاد ابتلاء سالمندان به این بیماری تمامی ملاقات ممنوع است.

نسیمی بابیان اینکه درزمینه ابتلاء سالمندانی که در مراکز تحت پوشش بهزیستی گرمسار نگهداری می‌شوند تاکنون هیچ مورد مثبتی گزارش نشده است، اضافه کرد: در مراکز نگهداری سالمندان خدماتی همچون فیزیوتراپی، کاردرمانی، ورزش صبحگاهی، موسیقی‌درمانی و خاطره گویی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار