انجام ۱۵ عملیات آتش نشانی در همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: ۶ عملیات اطفای حریق و ۹ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

انجام ۱۵ عملیات آتش نشانی در همدانآتشپاد بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: دیروز ۶ مورد آتش سوزی شامل واژگونی و نشت سوخت خودرو در میدان صدا و سیما، حریق سطل زباله در خیابان پاستور و ۴ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار زینبیه، چیت سازیان، حیدره و قاسم آباد را دشتیم که با کمک نیروهای آتش نشانی مهار شد.

او افزود: نیروهای آتش نشانی همدان ۹ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک فرهنگیان و خیابان مهدیه، نجات افراد محبوس شده در منزل در بلوار شاه حسینی، ۲ مورد نجات حیوانات در بلوار بعثت، ۳ مورد مهار حیوانات در چشین، شهید زمانی و اعتمادیه و شکسته شدن علمک گاز در شهرک مدنی هم داشته اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با اشاره به  ۵ نفر  طی این عملیات‌ها عنوان کرد: دیروز ۴۴۷ مرتبه شهروندان  با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۵ مورد منجر به عملیات شد.

آتشپاد بیاناتی با بیان اینکه ۱۳ تماس  با آتش نشانی همدان برای مشاوره و راهنمایی بود، گفت: از تماس های گرفته شده با سامانه ۱۲۵،  ۵۰ تماس اشتباه و  ۳۶۹ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.