نجات ۲ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از نجات ۲ نفر با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

نجات ۲ نفر با تلاش آتش نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، ۸ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: شهروندان همدانی دیروز ۳۵۷ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۱ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۸ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است گفت: یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان است ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است .

بیاناتی ادامه داد: تماس‌های برقرار شده با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۵۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۲۸۸ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

او گفت: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۸ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در شهرک مدنی، واژگونی و نشت سوخت خودرو در بلوار ارتش، حریق مخروبه در حصار حاج شمسعلی، حریق سطل زباله در میدان هگمتانه، حریق درختان در شکریه و ۳ مورد حریق ضایعات در صدف و بلوار بدیع الزمان ۲ مورد بوده و همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک فرهنگیان و صدف و مهار اجسام در حال سقوط در شهرک بهشتی بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۲ نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.