لزوم تداوم و تسریع پروژه ‌های راهسازی شهرستان هلیلان

فرماندار هلیلان از لزوم تداوم و تسریع در اجرای پروژه‌های راهسازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان در نشست با معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ، به پروژه‌های در دست اجرای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در شهرستان هلیلان اشاره کرد و گفت: تداوم و تسریع در اجرای این پروژه‌ها از جمله پل جزمان و آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی به توسعه شهرستان کمک شایان توجهی می‌کند.

او راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم اجرایی در تامین زیر ساخت‌های ارتباطی راه‌ها دانست و اظهار کرد: هلیلان از شهرستان‌های محروم استان است که نیاز به توسعه راه‌های خود و تخصیص اعتبارات استانی و ملی برای دستیابی به توسعه و توازن منطقه‌ای شهرستان دارد.

رضایی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در دیدار با فرماندار شهرستان هلیلان افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بهسازی محور‌های ارتباطی شهرستان هلیلان، اقدامات متعددی را طی سال‌های گذشته انجام داده است.

او با بیان اینکه پروژه‌های دیگری نیز برای توسعه راه‌های شهرستان برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد:امیدوار هستیم که مدیریت و بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان، این اداره کل را در راستای برنامه‌های توسعه شهرستانی یاری رسانند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مطرح کرد: تلاش برای تحویل به موقع پروژه‌های عمرانی در دست اجرا از جمله پل جزمان و پروژه‌های راهسازی از برنامه‌های مهم اداره کل در شهرستان تازه تاسیس هلیلان است.

در ادامه این نشست، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.