ثبت بیش از ۹۵۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۹۵۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در ۲ ماه گذشته در استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر از ثبت بیش از ۹۵۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل خبر داد و گفت: این میزان تخلف توسط ۴۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در استان اردبیل ثبت شده است.

او افزود: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور‌های اردبیل- سرعین و بالعکس با ۱۵۳ هزار تردد، بران - سه راهی سربند و بالعکس در محور پارس آباد با ۷۱ هزار تردد و محور جعفرآباد پارس آباد ۶۳ هزار تخلف ثبت شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت متوسط محور‌های استان را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: میانگین سرعت در محور‌های یاد شده ۷۸ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم مترددین جاده‌ها با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

عبدی ثبت ۱۸۹ هزار و ۶۸۷ تخلف سبقت غیرمجاز در استان را یادآور شد و تصریح کرد: در محور اردبیل آستارا و بالعکس ۲۰ هزار تخلف سبقت غیرمجاز، بیله سوار سه راهی جعفرآباد ۱۸ هزار و اردبیل مشکین شهر محدوده لاهرود بیش از ۱۱ هزار تخلف سبقت غیرمجاز به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.