افزایش ۵۲ درصدی مرسولات پستی درخراسان جنوبی

مدیر کل پست خراسان جنوبی از افزایش ۵۲ درصدی مرسولات صادره از استان خبر داد.

الهامی مدیر کل پست خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: بر خلاف سایر کسب و کار‌ها که با شیوع ویروس کرونا دچار رکود شدند میزان استفاده از خدمات پستی در میان اقشار مختلف مردم به شدت افزایش یافت.

او با بیان این که شیوع ویروس کرونا و تاکید بر ماندن در خانه باعث افزایش خرید‌های اینترنتی شد عنوان کرد: محتوای اکثر مرسولات پستی در ایام کرونا صنایع دستی، مواد غذایی بومی و محلی و دارو‌های گیاهی بوده است.

مدیر کل پست خراسان جنوبی با بیان این که تجارت الکترونیک دارای ۳ وجه الکترونیکی، فیزیکی و مالی می‌باشد اظهار کرد: تعداد مرسولات صادره از استان در ۲ ماهه اول امسال ۲۶۰ هزار و ۲۷۷ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۲ درصد افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید: افزایش ۱۰۵ درصدی امانات پستی صادراتی


او ادامه داد: تعداد مرسولات پستی وارده به استان در ۲ ماهه ابتدای امسال ۱۹۷ هزار و ۹۳۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

الهامی تصریح کرد: تعداد مرسولاتی که از طریق گیت وی خرید اینترنتی پست استان واصل و یا ارسال شده اند ۳ هزار و ۷۳۶ که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل پست خراسان جنوبی گفت: اداره پست در ایام کرونا حتی در روز‌های تعطیل رسمی مشغول به فعالیت بوده و تمامی کارکنان آن در حال خدمت رسانی بودند.

او عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا کلیه کارکنان پست استان به اقلام بهداشتی مجهز شدند و برای رعایت فاصله اجتماعی بین مراجعین از مخروط‌های پلاستیکی استفاده شده است.

الهامی با بیان این که خودرو‌ها و محیط کاری به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود افزود: مرسولات هم تا حد امکان ضد عفونی می‌شوند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.