مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

افزایش مصرف برق با رسیدن به روز‌های گرم سال

سید محمد موسوی زاده گفت: با نزدیک شدن به فصل تابستان و رسیدن به روز‌های گرم سال، مصرف برق در استان سمنان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: در سال گذشته ۷/۵۷ سهمیه کاهش مصرف برق استان بوده که ۸۵ درصد آن محقق شده و سهمیه امسال استان نیز برای کاهش مصرف برق ۶۷ مگاوات است.

او افزود: بیشتر مصرف برق استان در بخش‌های صنعت و کشاورزی بوده و با انعقاد تفاهم نامه‌هایی با واحد‌های بزرگ سعی در کاهش مصرف در سال جاری داریم.

موسوی زاده با بیان اینکه سهم بخش خانگی از کاهش مصرف در سال جاری ۱۲ مگاوات معین شده است بیان کرد: پویشی تحت عنوان هر اشتراک یک نیروگاه مجازی راه اندازی شده که هر مشترک برق خانگی با تنها ۱۰۰ وات کاهش مصرف می‌توان به حد مطلوب کاهش مصرف معین شده رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه سیاست‌های تشویقی در سال جاری برای مشترکین کم مصرف معین شده است تصریح کرد: در بخش صنعت و خانگی شامل پاداش‌های مختلف و در بخش کشاورزی با ۴ ساعت خاموشی دستگاه‌ها تمام مصرف ان روز رایگان محسوب می‌شود.

او ابراز داشت: در سال گذشته در بخش خانگی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در بخش صنعت و تولید دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پاداش به مشتریک سطح استان تعلق یافته است.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار