همکاری کارکنان پتروشیمی ایلام با کمیته امداد در کمک به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ورود مدیران و کارکنان صنعت پتروشیمی ایلام به حوزه نیکوکاری و مشارکت در دستگیری از نیازمندان اقدامی قابل ستایش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در نشست مشترک با مدیرعامل و تعدادی دیگر از مدیران شرکت پتروشیمی ایلام  که به منظور هماهنگی در زمینه راه اندازی مرکز نیکوکاری در این حوزه صنعتی که قرار است در آینده نزدیک صورت بگیرد گفت: اینکه مدیران و کارکنان صنعت پتروشیمی ایلام تصمیم گرفته اند که در کنار فعالیت صنعتی به حوزه دستگیری و کمک به نیازمندان هم ورود پیدا کنند کاری پسندیده بوده و ما این اقدام را ارج می‌نهیم.

او با تقدیر از مدیریت پتروشیمی ایلام برای پذیرفتن این مسئولیت اجتماعی و زمینه سازی برای ورود به این عرصه افزود: پتروشیمی ایلام و کارکنان این صنعت خوشبختانه در ماه مبارک رمضان نیز در زمینه کمک به نیازمندان استان وارد عرصه شده و توانستند کمک‌های قابل توجهی جمع آوری و برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه وجود افراد نیازمند در جامعه یک آزمایش بزرگ برای افراد غنی و توانگر هستند اظهار کرد: خوشبختانه در این استان افراد نیکوکار و سخاوتمند زیادی داریم که بار‌ها در چنین صحنه‌هایی حس مسئولیت پذیری خود در برابر نیازمندان را نشان داده اند، ضمن اینکه اعتقاد داریم چنانچه هر مسلمان به وظیفه دینی خود عمل کند قطعاً فقر در جامعه از بین خواهد رفت.

او بیان کرد: مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام به منظور هماهنگی بیشتر و زمینه سازی برای کمک به نیازمندان استان در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود و ما قدر دان پتروشیمی ایلام در این زمینه هستیم و امیدواریم در دیگر مراکز صنعتی نیز چنین اقدامی صورت گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.