مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۱ پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۴ کیلو و ۶۷۰ گرم مواد مخدر در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره قاچاق مواد مخدر در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی و در عملیاتی ضربتی متهمان را حین تردد در این محور با یک خودروی پراید دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی گفت: در بازرسی از خودروی متهمان ۳ کیلو ۱۸۰ گرم هرویین، یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و آلات استعمال کشف کردند.

فرمانده انتظامی آمل افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه بالا تجن، با بررسی میدانی، موفق به شناسایی ۲ سارق سیم برق در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ خادمی گفت: در یک عملیات ضربتی متهمان در حین سرقت دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنان مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

او با بیان این که متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ۲۱ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان اقرار کردند، اظهار داشت: این دو سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارق دوچرخه در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت:مأموران کلانتری ۱۴ معلم این فرماندهی حین گشت زنی در محدوده خیابان خیام فردی را در حین سرقت دوچرخه دستگیر کردند.

او افزود: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۵ فقره سرقت دوچرخه نیز اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار