بسته اخبار حوادث امروز ۱۰ خرداد ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارق اماکن خصوصی در سوادکوه / کشف چوب‌های جنگلی قاچاق در نکا

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۰ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۱۰ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در پی سرقت از یک کارگاه صنعتی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

او با اشاره به کشف ۳۰۰ میلیون ریالی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سوادکوه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری قاچاقچی چوب جنگلی در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک کامیونت حامل چوب در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی قضایی، کامیونت مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ زارع گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با تشکر از همکاری اداره منابع طبیعی در مبارزه با قاچاق فرآورده‌های جنگلی، از مردم خواست: در صورت شناسائی افرادی که اقدام به قاچاق فراورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید: کشف چوب‌های جنگلی قاچاق در ساری / دستگیری سارق اماکن خصوصی در بهشهر


کشف ۱۵ فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح پس از هماهنگی‌های قضائی ۱۶ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۳۲ دستگاه خودرو و ۲۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و گفت: کشف ۱۵ فقره سرقت شامل سرقت اماکن خصوصی و منزل از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری سارق موتورسیکلت سرقت در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی و در نخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز می‌باشد در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ عنایتی گنجی به رانندگان و مالکان خودرو‌ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات بازدارنده، از پارک خودرو، موتور سیکلت و وسائط نقلیه موتوری در محیط‌های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

کشف ۱۵ تن محصولات جنگلی قاچاق در شهرستان نور

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق چوب و فرآورده‌های جنگلی در مناطق جنگلی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶ قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در اقدامی عملیاتی با همکاری ماموران ادااره منابع طبیعی متهمان در حین برداشت چوب از منطقه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از توقیف ۳ خودروی نیسان و یک خودروی وانت پیکان حامل چوب در این عملیات خبر داد و افزود: در مجموع ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو‌ها و محل دپوی چوب از سوی متهمان کشف شد.

او گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار