بسته اخبار حوادث امروز ۳ خرداد ماه سال ۹۹؛

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری/ کشف ۱۷ فقره سرقت در بابل

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۳ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۳ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی جوب در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و دپوی چوب آلات قاچاق در یک دامداری مستقر در یکی از روستا‌های بخش چهار دانگه، تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار مامورین پاسگاه انتظامی کیاسر قرار گرفت.

اوافزود: ماموران با مراجعه به محل مورد نظر و بازرسی صورت گرفته موفق به کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های اطراف برداشت شده بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل و متصدی این دامداری نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ صفرپور با بیان اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۷ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی سرقت یک خودروی مزدا سواری در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی متهم که در مرخصی از زندان به سر می‌برد شدند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و خودروی سرقتی که متهم آن را به یک مالخر اموال سرقتی در تهران فروخته بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۲ خریدار خودروی سرقتی از متهم در تهران خبر داد و افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت شامل سرقت دوچرخه، قطعات داخلی خودرو و سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

او گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری قاچاقچی موادمخدر در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از مخفیگاه این قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و افزود: در این راستا یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مبلغ ۲۴ میلیون ریال وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر توسط متهم نیز توقیف شد.

سرهنگ اسدی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر ریشه بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی بشمار می‌رود که لازم است خانواده‌ها در این زمینه کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان چالوس، مووضع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از وی یک کیلوگرم هروئین کشف شد.

او با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، مواد مخدر را عاملی برای به خطر افتادن سلامت جوامع برشمرد و افزود: ره آورد اعتیاد در جامعه، نگرانی در خانواده‌ها و ناامنی شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و دستیابی به جامعه امن، نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

او با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تقویت گشت‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ خادمی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از خودروی متهمان، گفت: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۱ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار