بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو در ساری/ کشف ۳ تن آرد خبازی قاچاق در چالوس

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۵ فقره سرقت قطعات خودرو در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع سرقت‌های صورت گرفته قطعات خودرو در ساری، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی سارق که به تازگی از زندان آزاد شده بود شدند.

سرهنگ صفرپور گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهشان دستگیر شد و در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت قطعات داخلی خودرو در یک ماهه گذشته اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آن‌ها خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

کشف آرد خبازی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در چالوس

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالا‌های اساسی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چالوس در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش غیر مجاز آرد‌های خبازی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیس و شناسایی متهم به قاچاق، ماموران موفق به کشف انبار دپوی آرد و چگونگی نقل و انتقال آن شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی در بازدید از این انبار موفق به کشف ۸۲ کیسه ۴۰ کیلیویی آرد خبازی خارج از شبکه به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون ریال شدند.

سرهنگ تقدیسی از دستگیری متهم و تشکیل پرونده در این خصوص خبر داد و افزود: مقابله با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس آگاهی در امسال است.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

او با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.