مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در سوادکوه

سرهنگ عبداله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هدایت عملیاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی مواد مخدر از محور ارتباطی این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند متهمان را که قصد انتقال مواد مخدر از مرز‌های غربی کشور به مقصد یکی از شهرستان‌های استان را داشتند شناسایی کنند.

سرهنگ اکبری گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی، متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۳ و نیم کیلو گرم شیشه و ۶۵۰ گرم هروئین کشف کردند.

دستگیری ۲ سارق منزل در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در خلیل شهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه ۲ سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

سرهنگ عبدالله حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقداما ت اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسن زاده، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۳ کیلو گرم مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور تامین امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با موادمخدر در سطح شهرستان تنکابن به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی، موفق به شناسایی و دستگیری ۶ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری با اشاره به کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در بازرسی از مخفیگاه این افراد گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.