لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی کرمان برای ظهور بهتر تیم‌ها

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: باید از تمام ظرفیت‌های قانونیِ ممکنِ شهر کرمان استفاده کنیم تا تیم‌های باشگاه‌های شهر کرمان بهتر ظهور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در دیدار جمعی از مدیران و نمایندگان باشگاه‌های خصوصی با مدیر کل ورزش و جوانان که در محل این اداره کل برگزار شد، با اعلام اینکه کرمان در فوتبال از سال‌های گذشته حرف اول را می‌زده و کماکان این پیشرفت ادامه دارد، گفت: حرکات خوبی طی چند سال اخیر در فوتبال کرمان آغاز شده، ولی هنوز به نقطه‌ی مطلوب خود نرسیده است.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی کرمان برای ظهور بهتر تیم‌ها

قرایی تصریح کرد: در چند سال اخیر با نگاهی که هیئت فوتبال استان کرمان داشته است، به این نتیجه رسیده، اگر بخواهیم باشگاه مس قوی داشته باشیم، باید چند باشگاه قوی هم در کنارش داشته باشیم، باشگاه‌هایی که بتوانند پا به پای مس کرمان جلو بیایند.

او بیان داشت: با توجه به جمعیت زیادی که شهر کرمان دارد، شاید خیلی‌ها استعداد داشته باشند، اما نتوانند از ظرفیت باشگاه مس کرمان برای رشد این استعداد خود استفاده کنند، پس باید باشگاه‌های دیگری در شهر کرمان فعال باشند.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی کرمان برای ظهور بهتر تیم‌ها

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: طبق آخرین آمار، هم اکنون ۳۲ باشگاه یا تیم در شهر کرمان فعالیت می‌کنند.

قرایی با اعلام اینکه هیئت فوتبال وظیفه اش تیم داری نیست، افزود: حتی برگزاری چنین جلسات یا نشست‌هایی هم، وظیفه‌ی هیئت نیست، اما به این دلیل این کار انجام می‌شود، چرا که واقفیم تیم داری کار مشکل و پر هزینه ایست.

او تصریح کرد: بنابراین تصمیم گرفتیم جلسه‌ای بگذاریم تا ببینم ما چگونه و چه کمک‌هایی می‌توانیم در این خصوص ارائه دهیم.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی کرمان برای ظهور بهتر تیم‌ها

قرایی بیان داشت: طی ماه‌های اخیر جلسات آسیب شناسی با حضور تمام نمایندگان باشگاه‌های شهر کرمان برگزار شده و امروز به خدمت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان رسیدیم تا بتوانیم به نحوی همفکری کنیم تا از این پس به تمام باشگاه‌های شهر کرمان از طرق مختلف نگاه شود تا بقیه باشگاه‌ها در سایه باشگاه مس کرمان قرار نگیرند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: باید از تمام ظرفیت‌های قانونی ممکن شهر کرمان استفاده کنیم تا تیم‌های باشگاه‌های شهر کرمان بهتر ظهور و حضور پیدا کنند و در حقیقت سرو سامان بگیرند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار