تصمیمات مقابله با کرونا در سیرجان چه بود؟

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان از شرایط فعالیت صنوف، مساجد و ادارات در شهرستان سیرجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا که با حضور اعضای ستاد و به منظور بررسی وضعیت کرونا شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظارت بر وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنوف و سطح جامعه گفت: با توجه به روند رو به رشد افراد مبتلا کووید ۱۹ در شهرستان سیرجان و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از صنوف، در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی در روز‌های آینده، فعالیت صنوف غیرضروری تعطیل خواهد شد.

او افزود: به همین منظور فعالیت تالار‌های عروسی، همچنان ممنوع خواهد بود؛ اما مساجد می‌توانند برای ادای فریضه الهی، فعالیت خود را آغاز کنند با این تبصره که برگزاری هر گونه مراسم دیگر در مساجد ممنوع است. قهوه خانه‌های مجوز دار نیز تنها مجاز به ارائه سرویس چای بوده و توزیع قلیان در آن‌ها همچنان ممنوع است.

 بهاالدینی تصریح کرد: کلیه ادارات و نهاد‌های شهرستان نیز ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش هستند

 او بیان کرد:  اجرای طرح غربالگری در زندانیانی که به مرخصی رفته اند، ضروری است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان افزود: رعایت موارد بهداشتی در سطح شهرستان، علاوه بر ایمن سازی شخصی افراد در برابر ابتلا به کرونا، ضامن سلامتی سایر شهروندان نیز هست که باید بر اجرای کامل آن‌ها نظارت شود.

 انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.