تا یک ماه آینده تمام باشگاه‌های غیرمجاز پارکور بسته می‌شود

مسئول کمیته پارکور هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان گفت:تا یک ماه آینده تمام باشگاه‌های غیرمجاز بسته می‌شود و از این پس تنها ۴ باشگاه با مدرک هیئت انجمن‌های ورزشی اجازه فعالیت در اصفهان را خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داوود فتحی مسئول کمیته پارکور هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان با اشاره به نشست  با رئیس انجمن پارکور ایران اظهار داشت: با توجه به سفر محمد مرادی رئیس انجمن پارکور ایران به اصفهان، ضمن آشنایی او با اعضای کمیته پارکور اصفهان و پیشکسوتان، پیرامون برنامه‌های پیش روی این کمیته بحث و بررسی و همچنین گزارش عملکردی از فعالیت‌ها ارائه شد.

او ادامه داد: در پی تعطیلی باشگاه‌های پارکور استان اصفهان به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت بدی داشتیم، اما در آخرین صحبت‌های خود با مسئولان ذی‌ربط احتمالا مجوز بازگشایی این باشگاه‌ها با حفظ و رعایت مسائل بهداشتی از شنبه هفته آینده صادر می‌شود.

مسئول کمیته پارکور هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان پیرامون تعداد باشگاه‌های مجاز برای فعالیت پارکور در اصفهان تصریح کرد: تعدای باشگاه غیرمجاز به وسیله مدارک متفرقه در اصفهان وجود دارد در حالی که تنها ۴ باشگاه با مدرک هیئت انجمن‌های ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

او افزود: برای جلوگیری از فعالیت باشگاه‌هایی که با مدارک متفرقه مشغول به فعالیت هستند، تا یک ماه آینده تمام باشگاه‌های غیرمجاز بسته می‌شود و از این پس تنها ۴ باشگاه با مدرک هیئت انجمن‌های ورزشی اجازه فعالیت در اصفهان را خواهند داشت.

فتحی درباره فعالیت فرشاد محمدیان یکی از پارکوبازان اصفهانی بیان کرد: محمدیان در اصفهان به سمت مسئول کمیته داوران و مربیان و در کشور به عنوان مسئول کمیته داوران انتخاب شده است. او از نخستین پارکوربازان اصفهان محسوب می‌شود و تعدادی حرکت در سطح دنیا به نام خود ثبت کرده است.

او خاطرنشان کرد: به زودی اخبار خوبی درباره پارکور اصفهان شاهد خواهیم بود، چراکه تصمیم به تاسیس آکادمی پارکور در اصفهان داریم و اکنون در حال انجام مراحل لازم آن هستیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار