مدیر اداره منابع طبیعی شهرستان کنگاور گفت : مشخصات پروژه پخش سیلاب روستای شورچه از قبیل حجم خاکبرداری پروژه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی می‌باشد، ارائه می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سوری مدیر اداره منابع طبیعی شهرستان کنگاور توضیحاتی در خصوص مشخصات پروژه در حال انجام پخش سیلاب روستای شورچه از قبیل حجم خاکبرداری پروژه که حدوداً بالغ بر ۵۰۰۰۰ متر مکعب بوده و اعتبار آن که بالغ بر ۵۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی می‌باشد، ارائه نمودند.

او از کاربرد این سازه آبخیزداری در کنترل و مهار رواناب و سیلاب و اثربخشی آن در تغذیه مصنوعی آب لایه زیرزمینی و مثمر ثمر بودن برای اراضی زراعی و باغی پایین دست، مطالبی بیان داشته و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای احداث سازه‌های آبخیزداری در سالجاری در کمیته برنامه ریزی شهرستان را با توجه به شرایط اقلیمی و توپوگرافی شهرستان، ضروری و حائز اهمیت برشمردند.

الماسی پور معاون عمرانی فرماندار شهرستان کنگاور احداث سازه‌های آبخیزداری در شهرستان را مثمر ثمر و ادامه احداث سازه‌های مزبور را در شهرستان با جدیت بیشتر و تخصیص اعتبارات لازم مورد تاکید قرار داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.