در بسته حوادث ۱۲ خرداد بخوانید؛

کشف ۱۶فقره انواع سرقت در بندرماهشهر

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۱۲ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۲ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

فقره انواع سرقت در بندرماهشهر کشف گردید

سرهنگ رضا پاپی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف برخورد با سارقان و مجرمان سابقه دار در سطح حوزه استحفاظی به مدت ۳روز اجرا شد.

او افزود :در اجرای این طرح ماموران پلیس بندرماهشهر با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه تعداد ۶سارق حرفه ای که از متهمان سابقه دار بوده را در سطح شهرستان شناسایی و پس از اخذ حکم قضایی کلیه آنان طی چند عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به ۱۶فقره انواع سرقت از قبیل کیف قاپی،قاپ زنی،داخل خودرو و موتورسیکلت اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سارق سابقه دار به ایستگاه قانون رسید  

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام و اماکن خصوصی در شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی عنوان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت احشام اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

پلیس بهبهان سارق معابر عمومی را دستگیر کرد

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند، یک سارق سابقه دار را در حالیکه در حال پرسه زدن برای پیدا کردن طعمه مناسب بود، شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند.

او افزود:  متهم پس از دلالت به کلانتری در بازجویی پلیس تاکنون به ۱۰ فقره انواع سرقت در معابر عمومی اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: ماموران پلیس ضمن شناسایی و دستگیری فرد مالخر، تعدادی از اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام مسئول از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تکمیل می شود....

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار